Wednesday, March 10, 2010

Arghhh.....

Huh,, geram btoi aku!! dalam keadaan yang aku sangat2 perlukan hp, tetiba plak hp aku buat hal..
mula2 sume data dlm memory kad aku hilang. sume gambar kenangan kat sekolah,kem dll hilang. sume lagu2 yang beribu dlm hp n theme lawa2 dah hilang. tapi aku sabar lagi..

patu tetiba 2 3 ari lepas tu, sume contact numbers dlm phonebook aku hilang. sume msj dlm inbox pun hilang.. ni yang aku hot ni.. habis sume nombor kawan2 sekolah, kawan2 krj, cikgu2 sekolah, kakak2 or abang2 senior, sedara maraku n kawan2 sekolah lain hilang. GERAM BANGAT!!! patu hp tu siap jd no network coverage lagi..

pastu aku pun gi la hantar hp aku kat sony centre kat billion, kota bharu. kebetulan aku g HUSM. kat ganu takde sony centre.. alhamdulillah, nasib baik hp ku masih dalam tempoh 1 year warranty. so, no charge laa..

sekarang ni aku guna iphone apple  yang touch screen.. susah bangat sih nak taip mesej.. tak suka aku!! tp, nasib baik aku ada hp spare.. sekarang, aku tak tau sama ada nak ckp jgn guna brand sony ericsson or sony ni memng banyak problems. atau mgkn yang jenis walkman je kot.. hp ku model W705.. so sesape yg nak beli yang model ni, baik jangan.. nanti cepat rosak.. huhu

p/s: mana2 kawan yang baca post ni, tolong tinggalkan num hp masing2 utk aku save balik ye..
result SPM tau esok.. takutnye aku.. pape pun, ku harap diri ini redha dengan ape je rezeki yang ALLAH tetapkan untuk ku.. Gud luck teman2!!

5 comments:

  1. fobia.[0138252910.]hoo.HP eh salah.entah dia yang ganas sangat guna HP.ayook.

    ReplyDelete
  2. mmg susah kalau semua contacts hilang...
    sabar2 Hani..
    ade hikmah rupa2nya...sbb ...awak dpt 10A!! tahniah!! ^_^ Alhamdulillah!

    b2 doakan cita2 Hani nk jadi peguam syariah tercapai, Insya-Allah,Amin!

    ReplyDelete
  3. ish3..ksian,hp walkman mmg cam2..klu cybershot ni special cket..haha=P..nk no tel ke?xleh r bg sbb no ni mahal,bleh bg skali je.klu dh hilang 2 xleh wat apela=D..

    -budak nsem a.k.a comel..p/s:jgn jeles!=)=P

    ReplyDelete
  4. la, patot pn kak long hantar mesej x balas....dpt x mesej kak long?? berjanggut tunggu ngoh balas...haisyy

    ReplyDelete
  5. kak hani,org ckp hp slide mmg cpt rosak,xtahulah.=(

    ReplyDelete